روایت عشق

هرچه می خواهد دل تنگت بگو

روایت عشق

هرچه می خواهد دل تنگت بگو

روایت عشق
بایگانی
پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳ ق.ظ

شهید خرازی

 

آن ها که پرواز کردند،هنرمند بوده اند

و هنری داشته اند به نام خوبی،خوش اخلاقی،مهربانی،

ای شهید،دعایمان کن تا ما هم به مانندت هنرمند شویم تا بتوانیم پرواز کنیم.

"سکوت کویر"

==============

گاهی خوبه از خیلیا تشکر کنیم... .

خیلیها برامون واقعا خیلی زحمت می کشن.

خوبای دوروبرمون زیادن... .

ترنم صدایت و بودنت را دوست دارم ای پدر....

برایم همیشه زیبا و عزیزی ای مادر.....................

از صمیم قلب دوستت دارم برادر.................................

و مهربانانه عشق می ورزم به بودن خواهرانم................

و جزء هایی از خانواده ام که به مانند برادر برایم ارزش دارند

و عاشقم...عاشق فرزندان برادر و خواهرم... .

و تشکر از دوستان عزیزم

و نیاز به بیان است که:

اول با امید به خداوند مهربانم

بعد با امید به تمامی خوبان اطرافم

و بعد هم ارزشهایی  که دوستشان دارم،

هدفی دارم برایـ تنفس کردن...................... .

====================

 

دعا می کنم خاموش بودنت در امروز بی ربط باشد و همنشین خورشید نبوده باشی.

که در تقدیر تو شکستن یعنی از ستارگان دور شدن و با خورشید همنشین بودن.

==============

"انتهای دست نوشته ی سکوت کویر"
 

آرزوی ظهور یار و عاقبت بخیری.

ان شاء الله یک جرعه شهادت گوارای وجود هممون.

  • آشنای آسمان، گمنام زمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی